Tədqiqatın məqsədi - qloballaşma kontekstində reklam bazarının inkişafı üçün effektiv strategiyaları araşdırmaq və izah etmək, problemlərin öhdəsindən gəlmək və inkişaf edən qlobal mənzərədə fürsətlərdən istifadə etmək barədə fikirlər verməkdir.
Tədqiqatın metodologiyası – tədqiqat qlobal reklam tendensiyalarının kəmiyyət təhlilini və bazar məlumatlarını keyfiyyət araşdırmaları, o cümlədən, qloballaşma şəraitində reklam bazarının inkişaf yolları haqqında hərtərəfli təsəvvürlər əldə etmək üçün keyfiyət araşdırmalarını birləşdirir.
Tədqiqatın tətbiqi əhəmiyyəti - bu tədqiqat sənaye mütəxəssisləri, siyasətçilər və alimlər üçün dəyərli fikirlər verir, bizneslərə reklam yanaşmalarını uyğunlaşdırmaq, bir-biri ilə əlaqəli və müxtəlif bazar mühitində qlobal rəqabət qabiliyyətini və davamlılığı təşviq etmək üçün təsirli strategiyalar təklif edir.
Tədqiqatın nəticələri - qloballaşma dövründə biznesin inkişafı üçün yol xəritəsini tə-min edərək mədəni həssaslığın, strateji tərəfdaşlığın və texnoloji inteqrasiyanın vacibliyini vurğulayaraq qlobal reklamın inkişafına nüanslı yanaşmaları ortaya qoyur.
Tədqiqatın orijinallığı və elmi yeniliyi - bu tədqiqat mövcud bilikləri yeni perspektivlərlə sintez etməklə akademik diskursa töhfə verir. Tədqiqatın elmi yeniliyi onun vahid yanaşmasında, kəmiyyət və keyfiyyət metodlarını birləşdirərək qloballaşma şəraitində reklam bazarının üzləşdiyi çətinliklər və imkanların çoxşaxəli başa düşülməsini təmin etmək, son nəticədə innovativ və effektiv strategiyalara zəmin yaratmaqdır.
Açar sözlər: qloballaşma, reklam bazarı, inkişaf strategiyaları, mədəni həssaslıq, texnoloji inteqrasiya, qlobal rəqabət qabiliyyəti, bazarın təkamülü.