Tədqiqatın məqsədi - koronavirus pandemiyasının respublika vətəndaşlarının sonrakı səyahət münasibətlərinə təsirinin nəticələrini araşdırmaq.
Tədqiqatın metodologiyası - tədqiqat zamanı hər iki ümumi nəzəri metoddan istifadə edilmişdir: analiz və sintez, deduksiya və induksiya, ümumiləşdirmə, nəzəri modelləşdirmə, qruplaşdırma; müqayisə metodları və empirik metodlar: sənəd təhlili, məzmun təhlili, sosio-loji sorğular (anket və müsahibələr). Koronavirus epidemiyası kontekstində müxtəlif ölkələrin strategiyası və taktikasının sosioloji təhlili üçün nəzəri və metodoloji əsas müqayi-səli tədqi-qatlar və nəticələrinin turizm sənayesinin idarə olunması praktikasında tətbiqi mər-hələsin-dədir.
Tədqiqatın tətbiqi əhəmiyyəti ondan ibarətdir ki, sonrakı pandemiya dövründə ölkədə daxili turizmin inkişaf təcrübəsi ümumiləşdirildi. Müəllif ölkədə daxili turizmin inkişafını yaxşılaşdırmaq və optimallaşdırmaq üçün bir araşdırma aspekti də inkişaf etdirmişdir.
Tədqiqatın nəticələri - müəllif tərəfindən yeni davranış stereotipləri (artan narahatlıq, COVID-19-a yoluxmamaq zəmanəti və s.) kontekstində aparılan sosioloji sorğuya əsasən, pandemiyanın Azərbaycanda daxili və gələn turizmə təsirinin qısamüddətli və orta müddətli təsiri təhlil edildi.
Tədqiqatın orijinallığı və elmi yeniliyi - müəllif tərəfindən şəxsən əldə edilən və tədqiqatın elmi yeniliyini təşkil edən ən əhəmiyyətli elmi nəticələr bunlardır: müasir şəraitdə və post-pandemiya dövründə respublikada daxili və gələn turizmin inkişaf perspektivləri, po-tensial səyyahların davranış stereotiplərindəki dəyişikliklər: səyahət üçün maliyyə imkan-larından, vasitəçilərin istifadəsindəki üstünlüklərindən, kollektiv yaşayış obyektlərinə münasi-bətindən, yaşayış yerlərində əlavə dezinfeksiyaedici maddələrin istifadəsindəki davranışlardan və digər tətbiqlərdən asılı olaraq.
Açar sözlər: koronavirus pandemiyası, turizm sənayesi, davranış stereotipləri, yerləşmə vasitələri, sosioloji sorğu, aqrоturizm.