Tədqiqatın məqsədi - bu məqalənin məqsədi daxili audit fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi üçün ən mühüm metodikanı təqdim etmək, KPI haqqında zəruri bilikləri və Universitet müəlliminin elmi və pedaqoji fəaliyyətinin KPI tətbiq etməklə qiymətləndirilməsi üçün praktik nümunələri təqdim etməkdir. Daxili audit, səhmdarlar qarşısında şirkətin risklərinin idarə edilməsinə, daxili nəzarətə, idarəetmə prosesləri üzrə hesabat verməyə və bütövlükdə şirkətin biznes dəyərinin yüksəldilməsinə görə məsuliyyət daşıyır.
Tədqiqatın metodologiyası – araşdırılan problemə sistemli və kompleks yanaşma, habelə müasir dövrdə təhsil müəssisələrində fəaliyyət göstəricilərinin müqayisəli təhlili, ümumiləşdirilməsi və qiymətləndirilməsi ilə bağlı metodlardan ibarətdir.
Tədqiqatın tətbiqi əhəmiyyəti. Daxili auditin səmərəliliyi, öz funksiyaları üzrə fəaliyyətini nümayiş etdirmək üçün hazırlanmış bəzi əsas fəaliyyət səmərəliliyi göstəriciləri (KPI) ilə qiymətləndirir. Əvvəlcədən təyin edilmiş uzunmüddətli hədəfləri ifadə edən bu göstəricilər, şirkətlərin fəaliyyətlərində nə qədər uğurlu olduqlarını qiymətləndirmək və fəaliyyət səmərəliliyini yüksəltmək üçün istifadə etdikləri maliyyə və qeyri-maliyyə göstəricilərindən ibarətdir. Beynəlxalq bazarlarda uğur əldə edən şirkətlərin təcrübəsinin öyrənilməsi onu deməyə əsas verir ki, şirkətin fəaliyyət səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi üçün istifadə ediləcək göstəricilərin (KPİ) düzgün seçilməsi böyük əhəmiyyətə malikdir.
Tədqiqatın nəticələri - Əsas fəaliyyət səmərəliliyi göstəriciləri müəssisələrin işlərində nə qədər müvəffəq olduqlarını sübut etməyə kömək edir. Fəaliyyət səmərəliliyinin ölçülməsi rəhbərlik tərəfindən rahat şəkildə izlənilə bilir. Və beləliklə fəaliyyət səmərəliliyinin ölçülməsi vasitəsilə müəssisələr öz resurslarından daha səmərəli istifadə etməklə daha yüksək mənfəət əldə edir.
Tədqiqatın orijinallığı və elmi yeniliyi - Bütövlükdə qlobal rəqabətin indiki şəraitində prosesin təşkili müştəri yönümlülüyünü və zəruri rahatlığı tələb edir. Bu isə öz növbəsində sistemin səmərəliliyi və ya fəaliyyət səviyyəsini ölçmək üçün KPI-rı zəruri edir. Təhsil müəssisələrində fəaliyyət səmərəliliyinin ölçülməsi meyarları tətbiq edilmişdir. Bu meyarların tətbiqi, pedoqoji heyətin fəaliyyət səmərəliliyinin ölçülməsinə və son olaraq təhsildə keyfiyyətin yüksəldilməsinə münbit şərait yaradacaqdır.
Açar sözlər — daxili audit, əsas fəaliyyət səmərəliliyi göstəriciləri (KPI-key performance indicator), daxili audit fəaliyyətinin səmərəliliyi, Balansladırılmış kart (BSC-balanced scorecard).