MARKETİNQ FƏALİYYƏTİNİN METODOLOJİ ƏSASLARI

X Ü L A S Ə

Tədqiqatın məqsədi - marketinq fəaliyyətinin metodoloji əsaslarının, marketinq alətlə­rinin təhlili və strukturlaşdırılmasıdır.

Tədqiqat metodologiyası - tədqiqatda sistem təhlili, müqayisəli təhlil, elmi ədəbiyyatın ümumiləş­dirilməsindən istifadə edilmişdir. 

Tədqiqatın tətbiqi əhəmiyyəti - məqalənin nəticələri marketinq üzrə təhsil proqram­larında, eləcə də marketinq fəaliyyətinin idarə edilməsinə inteqrasiya olunmuş yanaş­maların tətbiqi zamanı biznes təcrübəsində istifadə oluna bilər.

Tədqiqat nəticələri - marketinqdə əsas metodoloji yanaşmalar müəyyən edilmiş və təsnif edilmiş, Azərbaycanda marketinq kompleksinin təkmilləşdirilməsi üçün sistemli həllər müəy­yən edilmişdir.

Tədqiqatın orijinallığı və elmi yeniliyi - tədqiqatın yeniliyi rəqəmsallaşma, fərdiləş­dirmə və davamlı inkişafda müasir tendensiyaları nəzərə alaraq mövzu ilə bağlı tövsiyələr verilmişdir. 

Açar sözlər: marketinq fəaliyyəti, qlobal rəqabət, marketinq alətləri, metodoloji əsaslar.

 

http://doi.org/10.59610/bbu2.2025.2.14

Fayl

PDF

Buraxılış

№2 - 2025

Müəllif

İsmayılova Fidan Əjdər qızı