STRUKTUR VƏ FUNKSİONAL TRANSFORMASİYALAR - TƏHSİL SİSTEMİNİN İNKİŞAFI ÜÇÜN TƏŞKİLATİ ƏSAS KİMİ

X ÜL A S Ə

Tədqiqatın məqsədi təhsil sisteminin effektivliyini və uyğunlaşma qabiliyyətini artırmaq üçün əsas təşkilati mexanizmlər kimi struktur və funksional dəyişiklikləri araşdırmaqdır.

Tədqiqat metodologiyası tədqiqat struktur və funksional dəyişikliklərin təhsil sisteminin inkişafına təsirini qiymətləndirmək üçün təşkilati çərçivələrin keyfiyyət təhlilini və təhsil nəticələrinin kəmiyyət qiymətləndirilməsini birləşdirən qarışıq metodlardan istifadə edir.

Tədqiqatın praktiki əhəmiyyəti inkişaf edən sosial və texnoloji tələblərə cavab olaraq təhsil sistemlərinin effektivliyini, uyğunlaşma qabiliyyətini və keyfiyyətini artırmaq üçün təsirli strategiyaların və təşkilati modellərin təmin edilməsindən ibarətdir.

Tədqiqatın nəticələri tədqiqat təşkilati səmərəliliyi təkmilləşdirən, innovasiyaları təşviq edən və təhsil sistemlərinin keyfiyyətini və əlçatanlığını yüksəldən, onları müasir sosial və texnoloji ehtiyaclara uyğunlaşdıran əsas struktur və funksional dəyişiklikləri müəyyən edir.

Tədqiqatın orijinallığı və elmi yeniliyi tədqiqat təhsil sistemləri daxilində struktur və funksional transformasiyaların inteqrasiyası üçün yeni çərçivə təqdim edir, müasir çağırışları həll etmək və institusional uyğunlaşma və effektivliyi təkmilləşdirmək üçün innovativ strategiyaları vurğulayır.

Açar sözlər: struktur və funksional transformasiyalar, təhsil sisteminin inkişafı, təşkilati əsaslar, institusional uyğunlaşma.

 

http://doi.org/10.59610/bbu4.2024.4.11

Fayl

PDF

Buraxılış

№4 - 2024

Müəllif

Həsənli Münəvvər Vüqar qızı