EMAL SƏNAYESİ MÜƏSSİSƏLƏRİNİN RƏQABƏT STRATEGİYASININ TƏKMİLLƏŞDİRİLMƏSİ İSTİQAMƏTLƏRİ

Tədqiqatın məqsədi - bu tədqiqatın məqsədi emal sənayesi müəssisələri tərəfindən is­ti­fa­­də edilən rəqabət strategiyalarını araşdırmaqdır.
Tədqiqatın metodologiyası - tədqiqat metodologiyası sənaye təhlilini, rəqiblərin qiy­mət­­ləndirilməsini və strateji modelləşdirməni əhatə edən hərtərəfli yanaşmanı birləşdirir.
Tədqiqatın tətbiqi əhəmiyyəti - bu tədqiqatın əhəmiyyəti onun emal sənayesi müəs­si­sə­­ləri üçün praktiki nəticələrindədir. Strateji təlimatlar təklif etməklə, tədqiqat təşkilatları ba­zar prob­lemlərini həll etmək, əməliyyat səmərəliliyini optimallaşdırmaq məqsədi daşıyır.
Tədqiqatın nəticələri - tədqiqatın nəticələri sənaye oyunçuları üçün strateji yolları müəy­­yənləşdirir.
Tədqiqatın orijinallığı və elmi yeniliyi - tədqiqat özünün hərtərəfli təhlili, real həyat nü­mu­nələrindən fikirlər götürməsi və rəqabət strategiyalarının vahid görünüşünü təq­dim etməsi ilə fərqlənir. Bu tədqiqatın elmi yeniliyi onun nəzəriyyə ilə praktika arasında kör­pü yaratmaq baca­rı­ğın­dadır.
Açar sözlərrəqabət strategiyası, emal sənayesi, davamlılıq, səmərəlilik, fərqləndirmə, in­no­­vasiya.

 

https://doi.org/10.59610/bbu2.2024.2.13

Fayl

PDF

Buraxılış

№2 - 2024

Müəllif

Balacayeva Təhminə Paşa qızı