Tədqiqatın məqsədi - bu tədqiqatın məqsədi emal sənayesi müəssisələri tərəfindən istifadə edilən rəqabət strategiyalarını araşdırmaqdır.
Tədqiqatın metodologiyası - tədqiqat metodologiyası sənaye təhlilini, rəqiblərin qiymətləndirilməsini və strateji modelləşdirməni əhatə edən hərtərəfli yanaşmanı birləşdirir.
Tədqiqatın tətbiqi əhəmiyyəti - bu tədqiqatın əhəmiyyəti onun emal sənayesi müəssisələri üçün praktiki nəticələrindədir. Strateji təlimatlar təklif etməklə, tədqiqat təşkilatları bazar problemlərini həll etmək, əməliyyat səmərəliliyini optimallaşdırmaq məqsədi daşıyır.
Tədqiqatın nəticələri - tədqiqatın nəticələri sənaye oyunçuları üçün strateji yolları müəyyənləşdirir.
Tədqiqatın orijinallığı və elmi yeniliyi - tədqiqat özünün hərtərəfli təhlili, real həyat nümunələrindən fikirlər götürməsi və rəqabət strategiyalarının vahid görünüşünü təqdim etməsi ilə fərqlənir. Bu tədqiqatın elmi yeniliyi onun nəzəriyyə ilə praktika arasında körpü yaratmaq bacarığındadır.
Açar sözlər: rəqabət strategiyası, emal sənayesi, davamlılıq, səmərəlilik, fərqləndirmə, innovasiya.
https://doi.org/10.59610/bbu2.2024.2.13