Məqalədə, müəllif qeyd edir ki, dünya bazarlarında fəaliyyət göstərən və bir neçə valyutadan istifadə edən şirkətlərin mənfəətliliyi valyuta məzənnəsinin dəyişməsinin idarə olunması daha həssasdır. Müasir dövrdə aqro-emal müəssisələrində bu məsələnin həllində strateji menecmentin formalaşması və inkişafı mühüm rol oynaya bilər.
Beləliklə, şərh olunan Azərbaycanın emal sənayesində istehsalın tempinin azalması ilk baxışdan narahatlıq doğurmayan təbii hal kimi müşahidə olunsada, lakin onu törədən səbəblərin və bu səbəblərə təsir edən faktorların öyrənilməsi nəzərdən keçirilir.
Məqalədə idarəetməni iqtisadi-təsərrüfat subyektlərinin timsalında tətqiq edir, onun maddi iqtisadi imkanlarının genişləndirilməsi məqsədilə mənfəətliliyinin artırılmasına istiqamətlənirik. Respublikamızda sənayenin inkişafı, genişlənməsi, ölkə iqtisadiyyatının beynəlxalq səviyyədə özünəməxsus inkişaf tempi ilə tanınması bu sahədə həyata keçirilən iqtisadi siyasətin uğrundan xəbər verir. Müəssisə və təşkilatlarda iqtisadi siyasətə uyğun olaraq strateji məqsədlərin qoyulması və onlara nail olunması ilə əlaqədar rəhbərlərin həyata keçirdiyi fəaliyyət strateji idarəetmə fəaliyyətidir.
Müəssisə və təşkilatlarda strateji idarəetmə fəaliyyətinin ilk və üst sistemi kimi həmişə rəhbərlərin diqqət mərkəzində dayanır. Onun məntiqi nəticəsidir ki, artıq Azərbaycan şirkətləri dünya bazarlarına yol açır və məhsulların beynəlxalq bazarlarda reallaşdırmaq imkanlarına malik olurlar. Strateji idarəetmə üçün onun əsasını təşkil edən anlayışlara aydınlıq gətirərkən strategiya məfhumunun və ya anlayışının tədqiq olunmasını məqalədə vacib məsələlərdən biri kimi hesab etmişik ki, bu da müəssisənin rəqabətədavamlılığının, onun fəaliyyətinin uzunömürlülüyünün, inkişaf perspektivlərinə malik olmasının iqtisadi əsasını təşkil edir.
Açar sözlər: iqtisadi sistem, mənfəət, idxal, ixrac, milli valyuta, aqro-emal müəssisələri, aqrar sahə, menecment, strategiya, strateji menecment.