Tədqiqatın məqsədi - kiçik və orta sahibkarlıqda klasterləşmənin mövcud vəziyyətinin təhlil edilməsi və əldə olunan məlumatlar əsasında təkliflər verilməsindən ibarətdir.
Tədqiqatın metodologiyası - tədqiqatın aparılması zamanı SWOT təhlil, ikincili məlumat təhlili, analiz, sintez və s. metodlardan geniş istifadə olunmuşdur.
Tədqiqatın tətbiqi əhəmiyyəti - KOS-ların klasterləşməsinə dair bir sıra strategiya, plan və proqnozların hazırlanmasında bu tədqiqatın nəticələrindən istifadə edilə bilər.
Tədqiqatın nəticələri - KOS-larda ixrac, investisiya cəlbediciliyi, istehsal, tədqiqat, texnoloji və digər istiqamətlərdə inkişafının artırılmasında klasterləşmənin rolu və bu sahəyə dövlət dəstəyi qeyd olunmuşdur.
Tədqiqatın orijinallığı və elmi yeniliyi - KOS-ların klasterləşməsinin mövcud vəziyyəti təhlil edilmiş və müvafiq təkliflər verilmişdir.
Açar sözlər: KOS-lar, sahibkarlıq, rəqabət, klasterləşmə, dövlət dəstəyi, klaster şirkəti.