KLASTERLƏŞMƏNİN KİÇİK VƏ ORTA SAHİBKARLIĞIN İNKİŞAFINA TƏSİRİ

Tədqiqatın məqsədi kiçik və orta sahibkarlıqda klasterləşmənin mövcud vəziyyətinin təhlil edilməsi və əldə olunan məlumatlar əsasında təkliflər verilməsindən ibarətdir.

Tədqiqatın metodologiyası tədqiqatın aparılması zamanı SWOT təhlil, ikincili məlumat təhlili, analiz, sintez və s. metodlardan geniş istifadə olunmuşdur.

Tədqiqatın tətbiqi əhəmiyyəti - KOS-ların klasterləşməsinə dair bir sıra strategiya, plan və proqnozların hazırlanmasında bu tədqiqatın nəticələrindən istifadə edilə bilər.

Tədqiqatın nəticələri - KOS-larda ixrac, investisiya cəlbediciliyi, istehsal, tədqiqat, texnoloji və digər istiqamətlərdə inkişafının artırılmasında klasterləşmənin rolu və bu sahəyə dövlət dəstəyi qeyd olunmuşdur.

Tədqiqatın orijinallığı və elmi yeniliyi - KOS-ların klasterləşməsinin mövcud vəziyyəti təhlil edilmiş və müvafiq təkliflər verilmişdir.

Açar sözlər: KOS-lar, sahibkarlıq, rəqabət, klasterləşmə, dövlət dəstəyi, klaster şirkəti.

 

http://doi.org/10.59610/bbu3.2024.3.9

Fayl

PDF

Buraxılış

№3 - 2024

Müəllif

Həşimova Günay Qnyaz qızı

Musayeva Aydan Elnur qızı