Məqalədə Azərbaycanda elektron ticarət və biznes mühitində müştəri rəylərinin əhəmiyyəti araşdırılmış, müştəri rəylərinin azlığının səbəbləri, niyə rəy yazmaqdan çəkin- dikləri təhlil edilmiş və problemin həllinin yarada biləcəyi müsbət məqamlar ortaya qoyul- muşdur.
Tədqiqatın məqsədi – elektron biznes mühitində potensial müştəri qazanılması və satış potensialının maksimumlaşdırılması naminə alıcıların alınan məhsul barədə rəy yazmağa təşviq olunmaları metodlarını araşdırmaqdır.
Tədqiqatın metodologiyası – tədqiqat zamanı müşahidə, sorğu və müqayisəli təhlil metodlarından istifadə edilmişdir.
Tədqiqatın tətbiqi əhəmiyyəti – həm əldə edilmiş nəticələr, həm də qeyd edilmiş müddəaların elektron biznes mühitində tətbiqi potensial alıcıların məhsulu alması, biznesin gəlirlərinin artması, müştərilərin loyallığının qazanılması və uzunmüddətli iqtisadi mövcud- luğu kimi məqsədlərinə nail olmasında önəmli faktorlardan biri ola bilər.
Tədqiqatın nəticələri – Azərbaycandakı elektron ticarət bizneslərinin rəsmi vebsayt və mobil tətbiqləri analiz edilmiş, müştəri rəylərinin təşviqi istiqamətləri müəyyənləşdiril- mişdir.
Tədqiqatın orijinallığı və elmi yeniliyi – Azərbaycanda elektron ticarət bizneslərində alıcıların müxtəlif üsullarla rəy yazmağa təşviq olunması imkanları aşkar edilmiş və digər bizneslərlə rəqabətdə istifadə olunması imkanları əsaslandırılmışdır.
Açar sözlər: elektron biznes, onlayn, internet, müştəri rəyi, elektron ticarət, potensial müştəri.