AZƏRBAYCANDA ELEKTRON BİZNES MÜHİTİNDƏ MÜŞTƏRİ RƏYLƏRİNİN TƏŞVİQİ

Məqalədə Azərbaycanda elektron ticarət və biznes mühitində müştəri rəylərinin əhəmiyyəti araşdırılmış, müştəri rəylərinin azlığının səbəbləri, niyə rəy yazmaqdan çəkindikləri təhlil edilmiş və problemin həllinin yarada biləcəyi müsbət məqamlar ortaya qoyulmuşdur.

Tədqiqatın məqsədi – elektron biznes mühitində potensial müştəri qazanılması və satış potensialının maksimumlaşdırılması naminə alıcıların alınan məhsul barədə rəy yazmağa təşviq olunmaları metodlarını araşdırmaqdır.

Tədqiqatın metodologiyası – tədqiqat zamanı müşahidə, sorğu və müqayisəli təhlil metodlarından istifadə edilmişdir.

Tədqiqatın tətbiqi əhəmiyyəti – həm əldə edilmiş nəticələr, həm də qeyd edilmiş müddəaların elektron biznes mühitində tətbiqi potensial alıcıların məhsulu alması, biznesin gəlirlərinin artması, müştərilərin loyallığının qazanılması və uzunmüddətli iqtisadi mövcudluğu kimi məqsədlərinə nail olmasında önəmli faktorlardan biri ola bilər.

Tədqiqatın nəticələri – Azərbaycandakı elektron ticarət bizneslərinin rəsmi vebsayt və mobil tətbiqləri analiz edilmiş, müştəri rəylərinin təşviqi istiqamətləri müəyyənləşdirilmişdir.

Tədqiqatın orijinallığı və elmi yeniliyi – Azərbaycanda elektron ticarət bizneslərində alıcıların müxtəlif üsullarla rəy yazmağa təşviq olunması imkanları aşkar edilmiş və digər bizneslərlə rəqabətdə istifadə olunması imkanları əsaslandırılmışdır.

Açar sözlər: elektron biznes, onlayn, internet, müştəri rəyi, elektron ticarət, potensial müştəri.

 

https://doi.org/10.59610/bbu4.2023.4.11

Fayl

PDF

Buraxılış

№4 - 2023

Müəllif

Dünyamalıyev İslam Elşən oğlu