AUDİT, UÇOT VƏ STATİSTİKA
Hacıyev F.Ş. i.e.d.
Müasir şəraitdə auditin inkişafının konseptual əsasları..............................................................3
Quliyev Z.Q. müəl.
Köməkçi istehsalatlarda məsrəflərin uçotu, məhsulların iş və xidmətlərinin istehlakçılar
üzrə bölüşdürülməsi....................................................................................................................9
Ağayeva N.A.
Vergi auditi fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi və səmərəliliyinin yüksəldilməsi......................15
BÜDCƏ, MALİYYƏ VƏ KREDİT
Rüstəmov P.H. i.f.d., Ağayev S.S.
Yeni iqtisadi münasibətlər şəraitində islam maliyyəsinin əsas səciyyəvi cəhətləri..................19
Əliyev R.M. i.ü.f.d., Əliyev.A.M.
Müasir iqtisadi şəraitdə müəssisənin maliyyə resurslarından səmərəli istifadə
istiqamətləri və nəzəri məsələləri..............................................................................................27
Mustafayeva G.M. i.ü.f.d.
Maliyyə sektoru üzrə dövlət tənzimlənməsinin əsas istiqamətləri............................................32
Əliyev E.A. doktorant
İpoteka kreditinin xüsusiyyətlərinin nəzəri və təcrübi aspektləri.............................................38
BAZAR İQTİSADİYYATININ İNKİŞAF İSTİQAMƏTLƏRİ
İbrahimov İ.H. i.e.d., prof.
Regionların inkişafında investisiyanın əsas istiqamətləri.........................................................45
Qafarov K.S. dos.
Müasir mərhələdə kadr hazırlığının tənzimlənməsi prinsipləri (makroiqtisadi aspektdə).......52
Məmmədova Z.M. dos., Axundov P.E.
Bank xidmətləri bazarında marketinqin zəruriliyi....................................................................60
Mirheydərova A.İ. dos.
Neftqazçıxarmada geoloji-texniki tədbirlərin tətbiqinin iqtisadi əsaslandırılması...................64
Yəhya S.H. doktorant
Marketinq bazar münasibətləri şəraitində idxal və ixracı tənzimləyən iqtisadi mexanizm kimi....70
Hacıyev R.A. doktorant
Azərbaycan banklarının investisiya potensialının artırılması prinsipləri..................................74
Мусаев Ш.Т. дис.
Роль великого шёлкового пути в развитии межправительственных экономических
отношений................................................................................................................................78
Zeynalova A.T. müəl.
Yeni iqtisadi münasibətlər şəraitində Azərbaycanın xarici ticarət əlaqələrinin inkişaf
istiqamətləri...............................................................................................................................82
Bəkirova V.H. dis.
Azərbaycanda yanacaq-enerji kompleksinin investisiya təminatı............................................86
HÜQUQ VƏ İDARƏETMƏ
Sadıqov R.F. dos.
Marketinq strategiyası ümumfirma strategiyasının tərkib hissəsi kimi....................................92
Aslanov E.Ş. doktorant
Bank risklərinin idarə olunmasının təkmilləşdirilməsi yolları..................................................97
Гурбанов Э.И. дис.
Проблемы социально-экономического мышления, администрирования и
законодательной системы....................................................................................................104